SRSS foodreport z Točníka - 2013

Čau, všichni příznivci skvělý hlasitý hudby, středověkejch hradů a dobrýho jídla! A nejlépe všeho najednou. Z hradu jsem si odvezla asi milion zážitků a pocitů a skoro nevím, co dřív. Takže bych to vzala nějak v bodech, co dostalo mě osobně nejvíc:

- pomáhaly mi vařit dvě skvělý holky, Marťa s Lenkou, kterým jsem to v pátek mohla bez starostí přenechat, což se občas i dělo, když mě poslaly pro nějaký ingredience do naší externí kuchyňky a já během cesty potkávala furt nějaký hudební kámoše, s kterýma jsem musela prohodit slovo, vypít něco.... takže jsem tam pak došla a říkám si "sakrapísek, co jsem to měla přinýst!"

- lidi jedli asi tak dvakrát víc a rychleji než jsem předpokládala, což bylo drsný, ale aspoň teď vím, jak bych to pro příště vylepšila - pro mě SUPR zkušenost. Díky!!!

- naprosto DOKONALÁ péče Adama - odvoz, starost jestli máme všechno, druhej den dokoupení věcí a ták, prostě chlap na správným místě

- vůbec všichni SR klucí sou boží

- koncentrace skvělejch hudebních těles na mým nejoblíbenějším místě na světě ... jsem totiž na hradě prováděla a bydlela, hehe

- druhej den, jak se muselo brutálně dovařovat, tak se mi zničil /upadlo ucho/ můj milovanej papiňák, přišla jsem o nějakou čočku, co skončila na zemi, a dostala dvě elektrický rány od lednice /později jsem se od Kafe Kafka, co mi půjčili skvělej hrnec, dozvěděla, že jim tam pořád něco probíjí ---holt středověký jističe!/, to mě trochu rozhodilo, tak jsem měla nějakej smutně/vyplašenej výraz přesně do doby, než si daly kapely ten den první jídla a přidávaly si, tak to mě zase zeštastnilo

- v sobotu mi jentak pomáhala Verča a František - Bůhvámžehnej!

- můj záměr, že si domů nic nepovezu, se téměř splnil. Až na trochu cibule... Ovšem když jsem v makru kupovala ten pytel s 25 kilogramy, tak se František tvářil, že jsem se asi zbláznila, sic!

Dala bych si to nejraději ještě jednou!

Recept na cibulačku i s videopozvánkou tady - Cibulačka s pozvánkou - recept na ragú dodám!

Když si na něco důležitýho vzpomenu později, dopíšu, kdybyste mi chtěli nechat svý dojmy, udělejte tak prosím v komentářích. Díky!

PS. Paramount Styles


Žádné komentáře:

Okomentovat