Dýňová láska - krém


Pokaždé jídlo trochu modifikuji a jelikož mi zbyla malá půlka dýně z předchozího dne, kdy jsem ji jen napařila a pan F. mlaskal, řekla jsem si, že tentokrát udělám polévku/krém velice "naturální", jelikož jsem ji dělala předtím trochu pikantnější se zázvorem, koriandrem a citronovou šťávou. Tedy:




- kousek zázvoru s česnekem nakrájet na drobno, orestovat na oříšku másla a lžičce sezamového oleje
- přihodit na kostky dvě tři mrkve
- nakonec pokrájenou dýni
- trochu podlít vodou
...... tady je pauza, dělá se to samo, a vedle se experimentuje s výrobou másla
- změklou zeleninu rozmixovat tyčovým mixérem, nalít trošku podmáslí, nebo mou oblíbenou sladkou veganskou ovesnou smetanou (dle mého z rostlinných nejlepší), trošku (opravdu trošku) soli a čerstvě umletého pepře. Krém je tak příjemně nasládlý, že netřeba nijak kořenit a chuť na čokoládu po konzumaci jistě nebude. Obsypala jsem jarní cibulkou a mojí kvetoucí bazalkou.



Žádné komentáře:

Okomentovat